We beginnen met de demontage van het vizier, als eerste draaien we het vizier in de laagste stand door de elevatie knop ( Elevation Knob ) tegen de draairichting van de wijzers van de klok in te draaien. Als de diopter ( Rear Sight Aperture ) in zijn laagste stand staat draait men de borgmoer in het midden van de wind correctieknop ( Windage Knob ) los door deze tegen de draairichting van de wijzers van de klok te draaien, hiervoor gebruikt men de schroevendraaier van de GI Combo Tool.
Als de de borgmoer geheel is losgedraaid houd men de elevatieknop met de linkerhand vast zodat deze niet kan meedraaien, en met de rechterhand draait men de wind correctieknop tegen de draairichting van de wijzers van de klok uit het vizier van het wapen.
Als de wind correctieknop ( Windage Knob ) is verwijderd kan men eenvoudig de elevatieknop ( Elevation Knob ) uit het vizier van het wapen nemen.
Als beide knoppen uit het vizier montage blok ( Rear Sight Base ) zijn verwijderd trekt men de diopter ( Aperture ) voor de helft uit het vizier montage blok, daarna trekt men de diopter omhoog totdat het beschermdeksel ( Rear Sight Cover Spring ) los springt uit zijn borggroef en verwijder dan de diopter uit het vizier montage blok.
Doordat men de diopter ( Aperture ) iets omhoog heeft getrokken is het beschermdeksel (Rear Sight Cover Spring ) los is gekomen uit zijn borggroef. Hierdoor is het vizier montage blok ( Rear Sight Base ) los komen te liggen waardoor het nu eenvoudig uit het wapen verwijderd kan worden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Als het vizier montage blok ( Rear Sight Base ) is verwijderd hoeft men alleen nog maar het bescherm deksel ( Rear Sight Cover Spring ) uit het wapen te verwijderen.
De onderstaande foto laat zien dat ik de korrel ( Front Sight ) demonteer als de gas cilinder ( Gas Cylinder ) al is gedemonteerd, voor het demonteren van de korrel heeft men een inbussleutel nodig van 3/16 inch hiermee draait men de inbusbout los en verwijderd men deze uit de korrel.
Als men de inbusbout heeft verwijderd kan men de korrel ( Front Sight ) eenvoudig met de duim van de gas cilinder ( Gas Cylinder ) afdrukken.